Lang leve de techniek

Met al die hypermoderne apparatuur in onze bussen worden we ook steeds afhankelijker van de technologie erachter. En dan gaat er helaas af en toe iets mis. De afgelopen weken hebben we flinke stappen gemaakt en werkt alles zoals het hoort: de beeldschermen, het kopen van kaartjes en het in- en uitchecken met je OV-chipkaart of  barcodekaartje. Daarom concentreren we ons nu met volle kracht op wat echt belangrijk voor ons is: onze gasten op een prettige manier naar hun bestemming brengen. 
 

Bug in onze reisplanner gefixt

Onze reisplanner had ongelijk. Hij gaf aan dat je in Amsterdam Zuidoost lokaal mocht reizen met onze bussen 323 en 328, terwijl dat niet het geval is. Inmiddels hebben we dat gecorrigeerd in de software. Ligt het begin- én het eindpunt van je reis in Amsterdam Zuidoost? Reis dan met de stadsbussen. Meer info vind je hier: https://www.allgobus.nl/nl-nl/over-keolis-nederland/nieuws/reizen-met-r-net-binnen-amsterdam-zuidoost
Sluiten De website(s) van Keolis Nederland (voorheen Syntus) gebruiken bij bepaalde functionaliteiten cookies.