Welk abonnement past bij jou?

Je reist regelmatig met onze bus, maar welk abonnement past nu het beste bij jouw reisgedrag? We helpen je daar graag bij. Onderstaand staan overzichten voor zowel reizigers die binnen Almere blijven als reizigers die met R-net tussen Almere en Amsterdam en omstreken reizen. De afbeeldingen zijn te vergroten door erop te klikken.

Heb je het juiste abonnement gevonden? Onthoud de productnaam en wanneer van toepassing de centrumzone en sterwaarde. Dan kun je deze aanschaffen via de webshop of bij een van onze verkooppunten. Bijvoorbeeld in de allGo servicewinkel op station Almere Centrum.

Abonnementsadvies opvragen via de reisplanner?

Dat is ook mogelijk. Je doet dit als volgt:
  1. Plan de reis die je aflegt in onze reisplanner. Zorg er voor dat als je alleen met de bus reist, je bij 'Soorten vervoer' de trein uit zet. Selecteer het reisadvies dat past bij jouw gewenste reis;
  2. Klik op 'Bekijk details'; 
  3. Klik vervolgens op 'Bekijk ons productadvies'  
  4. Pas de filters aan in het productadvies menu die van toepassing zijn op jouw situatie (leeftijd, aantal keer per week dat je reist, reis je in de ochtendspits of niet)
Nu zie je precies wat het reizen kost per maand/jaar wanneer je alleen op saldo reist. Ook zie je welke abonnementen het beste passen bij jouw reisafstand en reisgedrag op basis van prijs. Het meest voordelige abonnement staat boven aan.

Door te klikken op het abonnement van jouw keuze kom je gelijk op de juiste productpagina in onze webshop. Als je een sterabonnement hebt gekozen, dan toont onze webshop gelijk het juiste aantal sterren. Je moet hier alleen nog je centrumzone overnemen uit ons productadvies.

Voor elk abonnement heb je een persoonlijke OV-chipkaart nodig

Let op: om een abonnement te bestellen heb je een persoonlijke OV-chipkaart nodig. Heb je nog geen persoonlijke OV-chipkaart bestel er dan eerst één via www.ov-chipkaart.nl

Hulp nodig?

Kom je er niet uit of krijg je geen goed abonnementsadvies? Neem dan contact op met onze klantenservice of klik rechtsonder op ‘Help’ en start een chat met één van onze klantenservicemedewerkers. We kijken graag met je mee. Je kunt ook een vraag stellen via Facebook of Twitter.